Een tegoedbon voor tartaartjes

A.ppie had een goede hamsteraanbieding voor biologische tartaartje en nog wat dingen die ik graag wilde hebben. Dus ik maandag naar A.p, alwaar ze bergen tartaartjes hadden, maar geen biologische. Het bleek dat deze waarschijnlijk pas op maandagavond zouden worden aangevuld.

Omdat A.p voor ons niet naast de deur is en ik niet van plan was om nog 3 keer langs te gaan om naar lege schappen te gaan staren ben ik naar de servicebalie gegaan voor een tegoedbon waarmee je na de aanbiedingsperiode alsnog de aanbiedingsprijs betaalt. De eerste keer ooit voor mij, dus ik vond het best een stoere actie. 

De dame achter de balie deed een beetje moeilijk en wilde weten of ik echt niet nog eens naar de winkel kwam deze week. Tja... misschien wel, misschien niet. Ik kon het niet zeggen. Uiteindelijk schreef ze zo'n bonnetje uit. Thuis zag ik dat ze hem op maandag 14 januari had gezet... Dat geeft mij de week na deze aanbieding precies 1 dag om die tartaartjes te scoren (of niet). Niet handig als ze op maandag gewoonlijk pas de schappen vullen...

Wat zijn jullie ervaringen met dit soort 'tegoedbonnen' en de op de bon vermelde data? Is dit niet een erg korte termijn? Passen medewerkers data eventueel aan als je er wat van zegt? En kan ik de datum die maandag laten verlengen als er weer geen biologische tartaartjes zijn?

Reacties

  1. Als er maandag weer geen tartaartjes zijn, kun je een nieuwe bon vragen. Wel je oude bon laten zien. Bij de winkel waar ik altijd kom, schrijven ze op de bon de datum van een week verder. Ik denk dat dit standaard is.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de appie laten voor wat ie is want die tartaartjes zijn misschien wel bio, maar hoever hebben ze moeten reizen? Ook vind ik ze veel minder lekker dan die van de bioslager. Okvlees.nl is heel goed en van een kleine zelfstandige met hart voor de zaak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Qua biologisch vlees kopen wij geregeld in de aanbieding om budget en bio in balans te houden.

      Niet helemaal 'perfect' zoals we het zouden willen, maar tja... aan de inhoud van de portemonee zit ook een eind.

      Verwijderen
  3. 'k Heb ook wel eens zo'n bon gehaald en die was gewoon een heule week geldig, is dus afhankelijk van de bedrijfsleider denk 'k,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig heb ik dat vorige week voor de eerste keer gedaan bij Appie. Voor het rundergehakt en voor de ice-tea. Standaard werd dit een week vooruit geschreven. Toch mooi 14 euro alsnog gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor jullie reacties.
    Ik ga morgen nog een poging doen (als het me lukt) en anders maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb ik wel eens een flinke aanvaring over gehad bij onze ah. Ze wilden me namelijk geen bon meegeven omdat ze vonden dat ik nog maar eens langs moest komen in diezelfde week. Pas als ze op zaterdag de aanbieding niet hadden hoefden ze pas die bon voor de volgende week mee te geven zei de cassiere én de dame van de klantenbalie. Hierop heb ik een klacht ingediend via de website en uiteindelijk heb ik excuses én een tegoedbon van 10 euro ontvangen. Klagen levert dus soms wel iets extra's op ;-). Het was wel netjes, maar ik blijf toch zo'n vaag gevoel van klantonvriendelijkheid ervaren bij de ah. Dat slijt maar heel langzaam.
    groetjes, peggy-sue

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts