Boodschappen week 41: netjes

Het is me niet gelukt om onder de 20 euro te blijven, maar door hier wel op te mikken is het in ieder geval gelukt om het gemiddelde van deze en vorige week op krap 40 euro te krijgen. Deze week aan boodschappen uitgegeven: 28,72

A.ppie
Krap 1,5 kg zaanlander kaas* en 1 liter olijfolie*: 12,78

D.irkie
Bio melk, 2 pakken: 1,58
Toastjes, 1 pak: 0,35
Boursin vijgen & noten (GTA): 2,29
Roomboter: 0,99
Camembert: 0,85
Kleine blikjes tomatenpuree, 7 stuks: 0,42
Gezeefde tomaten, 3 pakken van 500 ml: 0,84
Bio rode kool met appeltjes*, pak: 0,89
Bio Winterpeen, 750 gram: 0,99
Totaal: 9,20

Nog een keer D.irk:
Bio yoghurt: 0,99
Zaanse mayo: 0,94
Havermout: 0,38
Mosterd, 250 ml: 0,89
Kappertjes: 0,69
Bio volkoren macaroni, 3 pakken: 2,85
Totaal: 6,74

Reacties

  1. Waar haal jij je fruit? Wij zijn fruiteters en ik merk,dat bio-fruit er in hakt qua prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn eerlijk gezegd geen echte fruiteters...

      Bij vlagen koop ik wat. Deze zomer en hefst was dat vaak gangbaar fruit van de markt, maar ook zelfgeplukte bramen, onbespoten appels van bomen die op mijn werk staan, druiven bij vrienden uit de tuin (ik heb nu een stekje!).

      Bio fruit koop ik vaak bij de biologische thuissuper (de grote verleiding). Maar dus in bescheiden hoeveelheden...
      Citrusfruit laat ik bijvoorbeeld nu nog even zitten, tot het seizoen er weer is.

      Wel eet ik dagelijks een handje (bio) rozijntjes.

      Verwijderen
  2. Maar dan eet je wel de hele week macaroni met tomatensaus ofniet? :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha nee hoor! Gelukkig niet :-)

      Ik had nog best veel groenten uiteigen tuin (tomaten, paprika, pompoen, snijbiet en mais).

      Alleen zie je dat niet, want dat staat dus niet op mijn boodschappenlijstje.

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts