Kadootjes...

Vorige week moest er weer 'ns ad hoc een kadootje worden gekocht. Jammer want het kadootje is dan gewoonlijk duurder én minder leuk dan gepland. 

Dat mag anders. 

Omdat geen kadootjes geen optie is binnen onze families wil ik wel iets geven, maar dan wel iets leuks / nuttigs én betaalbaars.  

Ik heb bedacht om een lijstje te maken waar ik iedereen die we graag een kadootje willen geven voor de verjaardag, op volgorde van datum inzetten. 
Daarachter kan ik dan ideeën, hints, favoriete merken ed invullen.

Het idee is om in ieder geval steeds 2-3 maanden vooruit te kijken én om "de kadootjeskast" weer in te voeren.  

Eerder hadden we namelijk een plank in de kast waar we spullen in verzamelden die geschikt waren als kadootje, of om een kadootje mee samen te stellen (mooie mandjes, vazen, doosjes ed, maar ook bijvoorbeeld stoepkrijt en een aanbieding van de bodyshop enz)

Er ís nog geen lijst, maar wel al vooruitgekeken.

De bol chrysanten zijn nu in de aanbieding bij Ap.pie (2 voor 5 euro). 
Die zijn in ieder geval leuk om mee te nemen naar broerlief die net verhuisd is. 

En ik zag voorleesboeken in de aanbieding bij d'n D.irk. Met vier kinderverjaardagen dit jaar kan dat interessant zijn.

Zou het dan toch nog wat worden die kadootjes en ik?

Reacties

  1. Goed idee,zo'n voorraad.Ik geef wel eens een wereldwinkel-bon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een goed idee zo'n kadookast! Ik weet nog dat wij dat vroeger thuis ook hadden, misschien ook maar eens overwegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me eigenlijk voorgenomen om kadootjes vaker zelf te maken. Maar dan bedenk ik soms pas een dag van te voren wat leuk kan zijn voor de jarige, en lukt het qua tijd niet meer. Dus daar moet ik ook nog in vooruit denken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja, die ken ik!

      Beter inplannen is ook daarbij echt de truuk

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts