"meisje"

Ik heb nieuwe schoenen!
Stoere hakjes zijn het van Dr Martens. 

Kosten: 0,80 cent... 

Kijk! Zo blijf ik wel binnen het gemiddelde van 4,15 euro aan kleding per week... LOL! 

Overigens waren de schoenen oorspronkelijk 1 euro, maar mijn portemonnee was op die 80 cent na werkelijk helemaal leeg. 

Toen ik aan de dame op leeftijd van de kringloopwinkel vroeg of ze de schoentjes voor me apart wilden zetten (en uitlegde waarom), vroeg ze me hoeveel ik had en mocht ik ze meenemen voor de inhoud van mijn portemonnee. Ik kreeg daarbij een lieve glimlach zoals mijn oma ook kon glimlachen en werd "meisje" genoemd, waarmee ik me ook gelijk weer even een meisje voelde.

En daarmee werd die 20 cent een groot geschenk.


Reacties

  1. Gefeliciteerd met je stoere hakjes van Dr. Martens! Lopen ze lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bof,zo'n aankoop . En dan op die leuke manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ben je leuk aan gekomen en nu zit er ook meteen een hele leuke herrinnering aan je hakjes.
    Ik wilde dat ik nog schoenen kon krijgen voor een euro bij onze kringlopert hier in Zutphen!
    Zelfs voor een afgeleefd kooktijdschriftje vragen ze nog 1.50!
    Nee daar is geen lol meer aan...en ik kom er dan ook alleen nog om wat weg te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! En de woorden en het gebaar zijn minstens zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts