Wasrekjes van rvs

 Ik had zo'n plastic rekje met knijpertjes om sokken aan op te hangen. Helaas houden dergelijke dingen het bij mij nooit lang vol: ze breken of de knijpertjes vliegen eraf. 

Nu vind ik het ontzettend irritant om spullen te kopen voor de vuilnisbak. Op zoek naar een steviger alternatief kwam ik een rekje van rvs tegen. Ik kocht er twee (en vond mezelf schromelijk overdrijven) en ben er erg blij mee. Het kon allemaal nog wel wat steviger, maar al met al is dit een betere constructie dan die plastic dingen. Er zit zelfs een soort stormbevestiging aan. De haak maak je dicht, zodat het rekje niet van z'n plek af kan waaien.

De knijpertjes pakken de stof echt goed vast. Als je alles opbergt dan is het een heel plat pakketje. Het geheel kwam in een bubbeltjesenveloppe, zo plat kun je het wegleggen.  

wasrekje van rvs

Ze stonden op Amazon en kosten rond de 13 euro per stuk. Per rekje kun je er 48 sokken en / of onderbroeken aan kwijt. Na het ophangen van de was bleek dat beide rekjes volhingen en ik nog 2 sokken overhield. Hoeveel stuks sokken en ondergoed had ik in totaal in de was? (ik doe te vaak rekenhuiswerk met m'n dochter geloof ik...)

Ik was in ieder geval blij dat ik twee rekjes had gekocht ;-)

Reacties

Populaire posts