Een gratis kalender printen

 

De afspraken voor het nieuwe jaar komen langzaam aan binnen. En ook al zijn de meeste afspraken dan online, ze moeten wel ergens genoteerd worden want anders vergeet ik ze in alle thuis hektiek. 

Sinds een paar jaar maak ik zelf mijn kalender.

Op die manier kan ik ze zo basic mogelijk houden. Daarmee past dan een maandkalender op een A4 die weer aan de binnenkant van een kastdeurtje past. Eerst maakte ik ze helemaal zelf met potlood en lineaal en later met exel, maar dat is me toch iets teveel gedoe. Daarom print ik hem tegenwoordig kant en klaar uit. 

De meeste kalender printables zijn engelstalig en beginnen de week met de zondag. Omdat ik het zelf prettig vind om een kalender in m'n moers taal te hebben en om de weekeinddagen gewoon bij elkaar te hebben staan zocht (en vond) ik vorig jaar een kalender die én Nederlandstalig is én die de week met de maandag begint. 

Deze kalender van kalender365 (geen aandelen, wel een kalender) is daarmee precies naar mijn smaak. Op de kalender staat de naam van de website waar hij vanaf komt. Wat ook weer handig is, omdat ik een jaar later altijd vergeten ben waar die kalender nou ook al weer vandaan kwam. 

Voor diegenen die dit jaar ook een kalender uit willen printen: de kalender zit onder de link. 

Je moet de kalender per maand uitprinten. 


Wat voor kalender of agenda heb jij? 

Reacties

  1. Wij werken met de Homeplanner van PlanPoint. Werkt voor ons prima omdat de dagen verticaal lopen en zijn onderverdeeld in ochtend, middag en avond. Bij ieder dagdeel heb je dan voldoende streepjes om voor alle gezinsleden dingen op te schrijven. Ieder jaar schrijf ik de jaarlijkse klusjes over op de nieuwe planner: abonnementen opzeggen/overstappen etc.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De planner van planpoint is inderdaad erg fijn. Heerlijk basic, met wel alles wat je in kalender / agenda wilt erin / erop. Die kalender is ook een echte aanrader. Ik had 'm voordat ik de kalenders zelf ging maken.

      Verwijderen
  2. Ik heb mijn Moleskine XL. Ik zit met smart te wachten tot hij eindelijk bezorgd wordt, want ik heb inderdaad ook wat afspraken in januari en die moet ik nu dus allemaal 'los' onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts