Weekmenu met too good to go pakket Lidl


Vrijdag kregen we best veel groenten binnen. Een deel via het voedselpakket en een deel via een to good to go pakket van de lidl. Qua fruit zitten we wat minder ruim, maar we komen er net mee toe. 

Als we dan vrijdag wéér een groentenpakket kunnen scoren van de Lidl, dan zitten we qua groenten voor volgende week hopelijk ook goed. Beide foto's zijn van het pakket van de Lidl

Aanwezig qua groenten: 

  • Broccoli 
  • Witlof
  • Chinese kool
  • Paar paprika's
  • Zoete tomaatjes
  • Paar gewone tomaten
  • Wortels (had ik nog)
  • Zuurkool (had ik nog)
Aanwezig qua fruit:
  • 10 Bananen
  • 4 Appels
  • 1 Mandarijn
  • 1 Sinaasappel
  • 1 Dadelpruim
  • 1 Ananas 

Het weekmenu: 

Zaterdag: 
Fruit: shake met 3 bananen, bramen uit de vriezer, wat bessensap, amandelmelk (zat in het pakket! heel fijn!) en havermout
Avondmaaltijd: zelfgesneden frieten uit de oven, een gekookt ei en een witlofsalade met noten, wat kaas en loquats (dat zijn een soort ingeblikte Chinese perziken op sap, waar de voedselbank kennelijk héél veel blikken van op voorraad heeft :-) ). 

Zondag: 
Fruit: shake met 3 bananen, bramen uit de vriezer, wat bessensap, amandelmelk en havermout
Avondmaaltijd: pasta met bolognaisesaus (met daarin de gewone verse tomaten, paprika en wortel).

Maandag: 
Fruit: 2 bananen / 1 appel
Avondmaaltijd: nog eens pasta met bolognaisesaus.

Dinsdag: 
Fruit: ananas 
Avondmaaltijd: aardappels met broccoli en een vegetarische schnitzel

Woensdag: 
Fruit: Ananas en een tomaatje
Avondmaaltijd: rijst met viscurry en roerbakgerecht van broccoli, chinese kool en paprika

Donderdag: 
Fruit: Dadelpruim, mandarijn, sinaasappel
Avondmaaltijd: hetzelfde als gisteren

Vrijdag: 
Fruit: appels / bananen
P-day met Pizza (we eten op vrijdag altijd Patat, Pizza of Pannenkoeken. De pizza's van de laatste aanbieding waren op, dus ik was al aan het peinzen, maar we kregen van het voedselpakket deze week 3 heerlijke verse pizza's! Daarmee is de P-day ook gelijk weer ingevuld - heel fijn). 
 

Reacties

  1. Ik kan ook goed uit de voeten met de pakketten. Hier sjees ik nu smorgens ook om 7 uur naar de Lidl. Groenten van de dag voor 25 cent, vlees vis en vega 50 cent en vaak nog wat andere dingetjes. Oh ja brood van de dag ervoor voor 25 cent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een fijne prijzen! Ik las er elders al over. Als we in de buurt van een Lidl zouden wonen, dan zou ik je voorbeeld zeker volgen ;-).

      Helaas is de Dichtstbijzijnde Lidl hier op 18 km afstand.

      Ik neem tenminste aan dat de kleine prijsjes weg zijn rond 13.00 uur als ik het Too good to go pakket ophaal. Waar liggen deze aanbiedingen?

      Verwijderen
    2. Ze zitten in blauwgroene bakken. Bij ons in de groentenkoeling, naast de vegaproducten in de vleeskoeling, bij de kassa in de vriezer en smorgens tot 11 uur staat t brood in de winkel met een bak erbovenop. Om 11 uur moeten ze t uit de winkel halen is me hier verteld. Je mag van elke kleur sticker twee producten

      Verwijderen
    3. Dank je wel! Het brood redden we dan niet, maar mogelijk zijn er rond 13.00 uur wel nog andere producten. Ik zal er vrijdag eens naar kijken.

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts