Feest vieren tijdens de corona



 Mijn oom en tante waren 50 jaar getrouwd. En dat is iets wat best gevierd mag worden. Helaas is het door de maatregelen rondom de covid pandemie met maximaal twee bezoekers per dag een beetje een lauw feestje. 

En dus bedachten de kinderen een leuke verrassing.

Ze vroegen aan alle familieleden en vrienden om een filmpje op te nemen en deze op de feestdag via een whatsappgroep te delen met het gouden bruidspaar. En dat deed iedereen! Zelfs de ooms van wie niemand het verwachtte stuurden een filmpje in. Iedereen had zijn best gedaan om er wat leuks van te maken, soms zelfs met muziekinstrumenten. 

Het leuke van deze verrassing vond ik dat niet alleen het bruidspaar die leuke filmpjes zag, maar dat ieder lid van de whatsappgroep deze kon zien. Het was erg leuk om m'n ooms, tantes en neven te zien, al dan niet met kinderen en echtgenotes / echtgenoten. Sommigen had ik al een paar jaar niet gezien. 

Op deze manier maak je van de nood echt een deugd. En dat live feestje komt dan hopelijk volgend jaar alsnog. 

Hoe vier jij nu feest? En wat vind je van dit idee? 

Reacties

  1. Laatst las ik ergens dat een jarige jongen zelf op een kar zat en bij alle familieleden langs reed. Zo kon iedereen hem feliciteren en een cadeautje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook een leuk idee! Of het met de laatste maatregelen mag, dat vraag ik me even af, maar het klinkt in ieder geval veilig en leuk.

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts