En nog even langs de HAP...

 


Leuk  hoor, die tradities van ons, maar nu schoot bij het walnoten eten een stuk walnoot venijnig opzij. 

In het oog  van zoon natuurlijk...

Omdat het heel veel pijn leek te doen en ik niet in zoon zijn oog kon kijken belde ik de HAP. We mochten metteen komen. Daar aangekomen was de schrik en de pijn gelukkig een stuk minder. De arts keek met een vergrootglas in het oog, maar zag geen resten noot meer zitten. Hij spoot er nog wat oogzalf in en we konden gelijk weer gaan. Als het morgen nog pijn doet, dan moeten we naar onze eigen huisarts. 

Ik voel me altijd zo stom als ik daar met een relatief rustig kind aankom zetten. Dat daar dan 30-40 minuten van krijsende paniek aan vooraf is gegaan, dat zie je dan niet aan hem af. Nou ja... het oog is bekeken en lijkt goed, zoon is gekalmeerd en we waren snel weer thuis. 

Morgen ga ik toch maar een nieuwe notenkraker kopen... 

Reacties

  1. De stress en ellende... Die nieuwe notenkraker is het geld wel waard ja. Gelukkig dat het uiteindelijk meeviel!
    Is de HAP bij jullie zo ver weg trouwens? Hier is het maar vijf minuutjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is hier 20-25 minuten met de auto. Met het ov kun je er niet eens rechtstreeks komen en 's avonds al helemaal niet (er rijd hier ' s avonds geen bus). Gelukkig hebben we een auto!

      En die notenkraker gaan we vandaag gelijk kopen!

      Verwijderen
    2. Wat moet je dan als je 's avonds iets hebt en je hebt geen auto?!
      Hier zit de HAP bij de SEH in het ziekenhuis. Overigens: wij zijn er binnen 5 minuten, maar ik ben nog nooit binnen een halfuur aan de beurt geweest...
      De enige keer dat het snel ging was toen mijn dochter na 3 eerdere bezoekjes toch bewusteloos raakte door uitdroging

      Verwijderen
    3. Nou... toen wij weg gingen kwam er een moeder binnen met een heel ziek en zielig kindje. Het arme kind zakte letterlijk door zijn benen van de pijn. Die kwamen dus met een taxi. Lijkt me heel naar als je daar ook nog op moet wachten en / of je ook nog eens weinig geld hebt.

      Wij waren dit keer (gelukkig) wel heel snel aan de beurt. Het andere jongetje werd ook gelijk geholpen. Heftig dat je dochter zo erg uitgedroogd was!

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts