Curry met witvis



Dankzij de Too good to go pakketten en het voedselpakket krijg ik op het moment best vaak voedingswaren binnen waar ik gewoonlijk niet mee kook. 
Het leuke hiervan is, dat je daardoor met nieuwe ingrediĆ«nten kookt en er dus volop geĆ«xperimenteert wordt met nieuwe gerechten. 
En soms ontstaan hierdoor gerechten die onmiddellijk een hit worden: zoals deze viscurry.

Ik maakte hem met Tilapiafilet en met pangasiusfilet (want dat was wat we kregen), maar je kunt hem ook maken met andere soorten witvis. Persoonlijk ben ik niet dol op witvis, maar deze curry vindt het hele gezin erg lekker. 

Reacties

  1. Het lijkt me inderdaad een goede manier om je culinaire grenzen te verleggen. Ik heb dat ook wel met verspakketten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verspakketten zijn ook fijn op dat vlak (en wat laagdrempeliger :-))

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts