Genieten tijdens de corona crisis



Hoewel ik de hele Corona crisis echt ontzettend naar vind (geen inkomsten hier...), is er 1 ding waar  ik ontzettend van geniet.... en dat is de natuur.

De lucht is schoner, de vogels fluiten dat het een lieve lust is en de meeuwen hebben het strand overgenomen. In grote zwermen hangen ze rond op het strand. Met tegenzin en schel gekrijs trekken ze zich soms even terug in de lucht als iemand er iemand langsloopt. De rust keert steeds snel weer. Een vriendin zag een ree in haar tuin en voor mijn voeten vloog er een fazant op uit het lange gras. 

Het is hier (in Zeeland) gewoon echt ontzettend mooi zonder alle toeristen, vliegtuigjes en met veel minder verkeer. Doe daar een stapel zonovergoten lente dagen bij en het is genieten. Nu las ik overigens dat het vliegverkeer zorgt voor meer wolken...

(tip: vlieg lekker niet naar de zon, dan hebben we die gewoon hier!)

Het zou zo fijn zijn om geen corona crisis te hebben en wel de stilte en de vogels.... Zo werken de dingen alleen helaas niet. 

Dus doe ik het maar met wat er is: een waanzinnig geworden wereld, zonder inkomsten en een waanzinnig prachtige natuur. 



Reacties

Populaire posts