Peulvruchten bestellen

Als het om lang houdbare voorraden gaat, dan zijn houdbare basisingredienten heel handig. Dat is ook de reden waarom rijst, tomatenpassata, pasta, meel, houdbare melk en peulvruchten tijdens deze Corona crisis zo hard gaan in de supermarkt en in de webwinkels. 

En WC papier natuurlijk... maar dat kun je altijd nog vervangen door water. 



Ik bestelde in een vrij vroeg stadium al van alles en wilde dat later nog een keer doen. Veel dingen bleken uitverkocht, of de prijs was opeens hoger dan ik me herinnerde. En dus zocht ik voor een aantal dingen nog even verder. 

Ik vond een webwinkel waar er aardappels, uien, gember, knoflook en peulvruchten werden verkocht. En sinaasappels... die ook nog. Aardappelbezorgen.nl heet het. Ik heb geen aandelen, maar vond het een aanrader. De prijzen van de peulvruchten vond ik alleszins redelijk en men bezorgde vlot - iets wat niet meer standaard is deze dagen. 

Voor wie straks al die peulvruchten in huis heeft en niet goed weet wat ermee te doen. Op mijn eetblog staat een lekker recept voor een eenvoudige bonenburger. Goed bevonden door het hele gezin. 

Reacties

Populaire posts