Daar ben ik weer...

Het is alweer een hele poos geleden dat ik op dit blog iets poste, na mijn verhuizing naar een ander webadres. 

De financiele schade die we oplopen door het Corona virus dwingt ons als gezin echter om fors te bezuinigen op alle fronten. En dus ben ik terug op dit gratis blogadres. Dat de titel perfect aansluit bij de omstandigheden is dan mooi meegenomen :-)

Het zijn heftige tijden en dat vraagt om forse maatregelen. Maatregelen die landelijk worden genomen, maar ook in ons gezin moet er (zoals in veel gezinnen) opnieuw gekeken worden hoe we deze situatie in vredesnaam aan gaan pakken. 



Het lastige aan de situatie vind ik dat er meerdere onzekere variabelen zijn, zoals:



  • Gezondheid: Gaat het straks wel goed hier in Nederland? Zijn we veilig?


  • Beperkende maatregelen: niemand weet precies hoe de komende weken eruit gaan zien. Komt er  een verdere lock-down? Kun je gewoon dingen blijven bestellen en versturen?


  • Financieel voor ons persoonlijk: hoe lang gaat het duren? Zou er in september al weer een en ander mogelijk zijn bedrijfsmatig? En zo niet: hoe gaan we dat dan in vredesnaam doen? Hoe gaan we ons geld verdienen?


  •  Financieel landelijk: alle maatregelen rondom het Corona virus laten een diep spoor na in het bedrijfsleven. Wat gaat dat voor gevolgen hebben? 

  • Nou... geen opwekkend blogje over wat je kunt leren / kijken / doen terwijl je toch thuis zit. 
    Dat moet je zelf maar even verzinnen. 

    Wel binnenkort weer allerlei besparende tips. 

    Heb jij persoonlijk veel last van de gevolgen van het Corona virus? 

    Reacties

    1. Welkom terug! Geen vrolijke tijd. Maar we laten er ons niet door vangen toch?
      Sterkte en succes!

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. Nee, zeker niet! Ik stof m'n eigen besparingstips weer eens af en we zoeken ons eigen ritme in de dag.

        De generaties voor ons zijn de oorlogen en de watersnoodramp ook teboven gekomen.

        Verwijderen
    2. Ik heb je weer gevonden�� Wij ondervinden nog geen hinder van het virus. Man kan blijven werken (transport) en ik doe de kids thuis.
      Sterkte met alle onzekerheden!
      Groet, Yvonne D

      BeantwoordenVerwijderen

    Een reactie posten

    Stuur een bericht

    Populaire posts