Lekker binnen zonder sneeuw

Soms lopen dingen anders dan gepland. Ik gunde de man na al zijn noeste arbeid een rustig middagje thuis. Aangezien zoon en ik pertinent niet naar buiten wilden (heel soms heb zelfs ik dat) togen we richting binnenspeeltuin. Daar aangekomen keken we echter uit op een compleet lege parkeerplaats...  Ook optie nummer twee (een buitenspeeltuin dan maar) lag er compleet verlaten bij. Geen kip of kind te zien. Die zaten natuurlijk allemaal lekker warm bij de kachel!

Zoon en ik keken elkaar aan en togen huiswaarts.

Soms is net alsof leuker dan echt

Daar deden we net alsof we in de auto naar een picknickplek reden (met twee stoelen naast elkaar 'reden' we naar de verwarming). Alwaar we een kleedje uitspreidden. We aten er chips en dronken er sap. Daarna keken we een halve Disneyfilm en maakten we samen een avondmaaltijd van restjes.

Niet heel spannend, maar wel fijn ontspannend. En ongewild nog heel zuinig ook.

Zelfs als we even niet willen besparen, dan doen we het nog... ;-)


Morgen hoeven we nergens heen en dus... hoop ik op sneeuw!

Heeft het bij jullie al gesneeuwd?

Reacties

  1. HIER IN HET WESTLAND SNEEUWT HET ... BRRRR ZIT ER NIET OP TE WACHTEN EERLIJK GEZEGD ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts