Feest in huize bespaarzuinig!

Het is feest in huize bespaarzuinig! Vandaag was mijn laatste werkdag én de man is weer thuis van een paar dagen werken in het buitenland met allemaal gedoe.

Vandaag is de woonkamer gevuld met ballonnen en een massa bloemen, want ik ben erg verwend op het werk.Ik wordt er altijd erg verlegen van, maar toch was het erg leuk al die mensen die speciaal voor mij langskwamen om gedag te zeggen en om me te bedanken.

Ik ben dankbaar dat ik met zo'n fijne groep mensen heb mogen werken.

En nu is het klaar! Vanaf morgen mag ik mijn persoonlijke wilde plannen gaan bedenken (en uitvoeren ;-)). Ik heb nog even geen idee waar ik mee ga beginnen en dat hoeft ook niet.
Eerst maar eens genieten van drie zoon- en werkloze dagdelen. Wat een luxe!

Zó voelt het! 


Gisteren aten zoon en ik als voorafje op de pret alvast samen pannenkoeken, volgens dit recept voor pannenkoeken / pannekoeken


Reacties

Populaire posts