Echt nesteldrang

Of het nou aan de plannen ligt om te stoppen met werken, of dat ik daadwerkelijk een voorgevoel heb - geen idee. Feit is dat ik echt de riebels heb. Alles moet aan kant, opgeruimd, ontrommeld en af. Er wordt korte metten gemaakt met alles wat overbodig is en ik zit gemiddeld nog steeds op een doos spullen per dag wat het huis verlaat.

De man is geloof ik blij dat mijn werk nog niet gestopt is. Nu kan hij het nog enigszins bijhouden.

Deze week kreeg ik het serieus benauwd omdat de tweede kinderkamer nog niet af is. De man zijn hobbyspullen en memoralia (en dat is samen een berg spullen) staan in die kamer, samen met het logeerbed en een krat met nog meer hobbyspullen.

Onze kledingkast is inmiddels gelukkig dusdanig ontrommeld, dat ik in totaal een volledige paxkast leeg heb gekregen. Dus heb ik samen met zoon vrijwel alle spullen van de logeerkamer overgeheveld naar onze slaapkamer.
Het uitzoeken komt dan wel als de man het wat rustiger krijgt (hoop ik!).

Nu ligt onze kledingkast weer vol en is de kast in de logeerkamer bijna leeg.

2/3 lege kastruimte!
(het volle deel staat niet
op de foto)
En ik ga binnenkort alle kasten nog maar eens nalopen voor een volgende opruimronde.




Dus ja... oké... het is toch wel echt nesteldrang geloof ik...












Reacties

Populaire posts