Met Zeeman klaar voor de winter

Zoals ik gisteren al schreef miste ik een paar items in de overgang van zomer naar winter. Naar de echte winkel gaan voor spullen vind ik altijd een gedoe met een kleuter. En zonder kleuter doe ik liever andere dingen...

Klaar voor de winter

Dus zocht en vond ik een webshop die alles had wat op mijn lijstje stond - in een betaalbare variant. Ik kwam uit bij de Zeeman, waar ik nog wat andere artikelen tegenkwam die we ook nog nodig hadden. En dus bestelde ik een complete waslijst aan spullen, met aan het einde van de boodschappenlijst twee extra shirts voor zoon erbij (die hij toch nog nodig had - wegens net te weinig shirts). Om dan de verzendkosten gratis te krijgen.

Ik kocht er vier hemdjes, één paar pantoffels, drie sets sokken en twee paar handschoenen voor zoon, 4 kussenslopen, een matrasovertrek, drie van die statiegeldtasjes en twee waszakjes.

Vijftig euro en tachtig cent gaf ik uit. Best nog een flink bedrag vond ik zelf. Hiermee is zoon wel gelijk winterklaar zonder dat ik winkels af hoef te gaan struinen.


Ben jij klaar voor de winter?

Reacties

  1. Handig zeg, ik wist niet dat Zeeman een webhop had! Ik ben ook nog niet helemaal klaar voor de winter. Toch even naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts