Het begon allemaal met een appel...

Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar hier kan een opruimactie op het aanrecht zomaar omslaan naar het schoonmaken van de koelkast.

Het zit zo: op het aanrecht staat een zak met appels - die wil ik in de koelkast leggen.
In de koelkast is geen plek.
Als ik de groentenla eens goed bekijk zitten er een paar dingen in die wel weg mogen (sinaasappels die er al 4 maanden liggen - die zijn vast minder lekker).
Dus haal ik de groentenlade uit de koelkast.
Blijkt dat er water onder de lade staat.
Het waterafvoergootje is verstopt (alweer)
Richeltje voor het waterafvoergootje er ook maar uit, gootje ontstopt, ontwatert en schoongepoetst. Groentenlade opgeruimd en dan ook maar gelijk een doekje erdoor.

Kunnen eindelijk die appels in de groentenlade.




Nou ja... Het aanrecht is er toch van opgeknapt en de koelkast ook.


Herkenbaar?

Reacties

  1. Ja ! Ha ha ! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het. Manlief klaagt dat er geen fruit meer is, ik koop een zak vol appels, de helft op de schaal en de helft in de koelkast.....verhip er liggen nog appels in de groentela daar kijken die mannen niet ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar alleen niet met de koelkast want die wordt heel regelmatig schoongemaakt. En elke week gecheckt Dus daar blijven echtt geen dingen liggen. Maar wel met andere dingen, verstelklusje doen en dan het kleding stuk wegleggen en zien dat die la rommelig is,en dan vervolgens de kast in het geheel doen en all e te kleine spullen in zakken gaan sorteren ect ect...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, hahaha, heel herkenbaar! Ik moet ook nodig de koelkast schoonmaken. Eerst maar eens een zak appels zoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts