Volle dagen

Sommige dagen zijn gewoon zo vol, ook al gebeurt er op het oog niet zoveel. 

En dus dronk ik Eritrese koffie bij de moeder van een vriendinnetje van zoon (vreselijk lekker trouwens - daar kan onze koffie thuis niet aan tippen en díe is naar Nederlandse begrippen al behoorlijk goed), samen met haar en de mevrouw van vluchtelingenhulp, ruimde ik op, schuurde en beitste ik een trapleuning, had ik zoon + vriendinnetje over de vloer (wat erg leuk is) en hoorde ik de man aan die een paar lastige klussen heeft. 

Verder werkte, waste en poetste ik nog wat en schreef ik zoon in voor zwemles. 

Verder sliep ik weer eens een paar nachten slecht (lees 's nachts wakker / te laat naar bed / te vroeg gewekt). En dan denk ik soms dat ik de enige ben met van die bizar volle dagen. Maar dat is nooit waar. Bergen moeders hebben dit soort dagen kennelijk. 


En het is niet dat het vervelend is of zo... maar gewoon zo vol en vermoeiend dat je elke avond je bed in tolt van vermoeidheid. 


Mmm... zou je daar minder last van hebben als je sport?


Hoe vol zijn jouw dagen?
En helpt sporten om meer energie te hebben aan het einde van je dag?

(zit ik me wel even af te vragen wanneer ik in vredesnaam zou moeten sporten, maar kind en sport is vast wel te combineren op de één of andere manier...)




Reacties

Populaire posts