Overal zooi

Zoals altijd na een vakantie zie ik opeens hoe vol ons huis is. Nou valt ons huis in vergelijking met veel huishoudens nog best mee, maar toch vind ik het nog teveel. Al die spullen die opgeruimd, gepoetst, onderhouden en verzorgd moeten worden... pff!
En ik hou helemaal niet van poetsen en opruimen! (maar dus wel van een opgeruimd en schoon huis)

Zoiets zou ik wel willen, inclusief zwembad ;-)
Zo leeg gaat me waarschijnlijk nooit lukken met
mijn twee rommelige mannen

Er ging al best wat weg, maar toch blijft er nog veel over en als ik niet uitkijk stroomt er vanzelf ook weer van alles binnen. Zéker met twee verzamelende mannen in huis.

Soms wordt ik er even moedeloos van. Ik zou best graag een minimalistisch huishouden hebben (wel met enige dingetjes hoor, maar gewoon... een stuk leger).


Misschien ga ik jullie wel plagen met voor en na foto's (als ik er ooit aan denk om zowel voor als na het opruimen een foto te maken, er nog foto's op de camera passen en ik niet vergeet er een blogje over te schrijven... ;-))

Krijg jij ook altijd een opruimbui na de vakantie?

Reacties

  1. zeker de weten.gelijk bij thuiskomst weer begonnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb momenteel inderdaad het gevoel te verzuipen in mijn spullen heb echt moeite met dingen weggooien want je weet nooit wanneer je het nog eens nodig bent. Bah baal dan van mezelf.Heb alle kasten nokkievol, sterker nog als je een deurtje opent moet je oppassen dat er niet iets uit komt vallen. Heb nu boven op de overloop een doos gezet en die is bijna vol met zaken die de deur uit mogen. Vanmiddag maar eens even op de weggeefhoek zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als kasten te vol raken is dat inderdaad vervelend. Goed van je dat je er actief mee aan de slag bent om dingen weg te doen.

      Verwijderen
  3. o ja! En ik ben ook al volop aan het opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook al, gister al 2 dozen richting kringloop, nu volhouden! en graag voor en na foto's werkt motiverend!! ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga mijn best doen! Voorlopig een stuk of 15 advertenties geplaatst op MP en vandaag al twee dingen verkocht.

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts