Plaats maken

Met alle gekochte glutenvrije producten, de nieuwe keukenmachine en ook nog een vriezer op komst (je leest het: bákken met geld gaan er hier uit) had ik vervolgens een ruimtetekort. De man dreigde al met de aanschaf van een extra kast.

Gelukkig blijken er altijd dingen weg te kunnen en zorgde wat simpel sorteren / opruimen ook voor ruimte.

Resultaat: een hele lade voor de meelsoorten voor zoon en een hele plank voor keukenmachine onderdelen. De minder gebruikte onderdelen zet ik boven of gaan weg.

Ik snap ergens nooit hoe dat werkt: er was geen plek. Ik koop spullen erbij, sjouw een beetje rond met wat er al stond en opeens is er plek... Het lijkt wel een goede goocheltruuk.

Bij het ordenen hielp het overigens dat Pit en Pit de meelsoorten leverde in een nette pot. Dat maakte het een kwestie van uitpakken, meelsoort op het deksel schrijven en wegzetten. Het oogt gelijk netjes ook.

Een lade vol glutenvrij

Vandaag is het 't plan om iets lekkers te gaan bakken. En misschien maak ik nog de eerder aangeraden kokosvla ook (dank je Martine!).

(Wat) bak jij dit weekeinde? 



Reacties

  1. Ik maakte een bastogne koekjes monchou aardbeien taart, erg lekker.
    Grappig van geen plek naar plek, wie had dat gedacht?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts