Een verlaat moederdagkado

Moederdag was hier een beetje rommelig, met een man die heel de ochtend weg was en een kind dat om kwart voor zeven zijn moederdagskadootje al wilde geven (om het vervolgens gelijk weer uit mijn handen te grissen en opnieuw in te pakken zodat papa het spannende moment van het uitpakken later op de dag ook nog mee kon maken...).

We gingen nog zwemmen en de man sliep nog een paar uur (wegens veel te vroeg op), aten laat en deden van alles.

Nou ja... rommelig dus...

En dus kocht de man gisteren stiekum een verlaat kadootje voor moederdag. En ik was er vreselijk blij mee, ook al staat het mogelijk in de top tien van foute moederdagkadootjes.

Wil je weten wat het was?
Een keukenmachine!



Wat kreeg jij voor moederdag? 


Reacties

  1. Wat grappig, ik krijg ook een keukenmachine!! Wil ik al hartstikke lang hebben, dus ik ben er superblij mee, ondanks dat het blijkbaar een fout moederdagcadeau is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat de aardappelschrapmachine die ik voor vriend zijn verjaardag koop ook een in de top 10?
    Wij rapen in de oogsttijd vel krieltjes en daar houdt hij erg van en onze 2e-handse vorige machine had het na lange tijd opgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ik ben hartstikke jaloers! Wat een prachtig cadeau! Ik ben eind van deze maand jarig en heb al wat hints gegeven, maar of ik het krijg is een tweede ;)
    Wat grappig dat je kind het moederdagcadeau opnieuw heeft ingepakt zodat papa ook nog even mee kon genieten, echt schaatig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts