Blij dat ik bak

Mensen wat ben ik blij met alle reacties en recepten voor het glutenvrij bakken. Het heeft me enorm gestimuleerd om het bakken weer op te pakken. Erg bedankt daarvoor.

Één brood, bolletjes, kokos-vanillepudding en dit onovertroffen recept voor kokosmakronen werden gemaakt. Zoon vond het allemaal heerlijk en ik heb staan genieten in de keuken. Want met alle glutenvrije frustratie was ik bijna vergeten dat ik DOL ben op bakken! 

Hieronder een kleine foto impressie (niet van alles, want soms zijn dingen hier sneller op of ingevroren, dan dat er naar een fototoestel gegrepen kan worden).

Ik pak er ondertussen nog maar eens een kokosmakroontje bij... 

Broodjes die bijna naar echt brood smaken

Brosse kokosmakronen

Reacties

  1. Wat leuk dat je zo veel inspiratie aangereikt kreeg zeg! En fijn dat je nu toch weer lekker kunt bakken.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts