Lekkere vegetarische burgers

Vorig najaar bezocht ik de grote stad (Rotterdam in dit geval) met man en zoon. We maakten een culturele en culinaire wandeling en bezochten als mooie combinatie van die twee De Markthal. Alwaar de man bedacht dat hij een dringende en dwingende behoefte had aan gedroogde peulvruchten...

Het resultaat: 12 zakken gedroogde peulvruchten die onhandig opgestapeld in de weg lagen in mijn voorraad kast. Want de man koopt dat soort dingen wel, maar dóet er vervolgens niks mee.

En dus besloot ik bij de laatste opruimsessie om ze óf op te maken óf weg te doen. Het werd opmaken en dus is hier een trage, maar grootschalige test gaande van vegetarische burgers. 

Deze variant bevalt bijzonder goed.
Zowel zoon als man roepen 'Yes!' als ik zeg dat we deze vegetarische burgers eten. 
(wat misschien meer over ons zegt als over die burgers, maar goed). 
Groot succes dus. 

Wie vult bij jou de voorraadkast aan?
en heb jij ook medebewoners die etenswaren kopen waar je niet gelijk enthousiast van wordt (en zo ja: wat dan? :-))


Reacties

  1. Ik ben heel benieuwd naar de burgers, helaas werkt jouw link niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de opmerking. Ik heb de link gelijk aangepast. Hij zou het nu moeten doen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts