Panne en andere dwarse dingen

Het was me gisteren het dagje wel zeg. Op alle vlakken hektisch en chaotisch met allemaal dingen die niet helemaal liepen zoals gepland en geleur met een oppasvraag voor zoon voor vandaag. 

Aangezien ik zoon niet zomaar overal kan neerpoten (want dat vraagt teveel / voelt te onveilig voor hem) kon ik alleen vragen binnen een klein kringetje. 

Waar ik anders de zeldzame keren dat ik extra oppas nodig heb het vlot kan regelen wilde het deze keer maar niet lukken. De één moest naar zwemles, de ander naar gym, nr drie was ziek en weet ik het. Opa en oma waren ook even geen optie.

Dus... zoon gaat morgen met ons mee. Aangezien wij naar de andere kant van het land moeten (zo'n 2 1/2 uur rijden enkele reis...) downloade ik een app om off-line films te kijken op de ipad en zette er gelijk wat youtube-filmpjes op.

Wat alles bij elkaar natuurlijk een hele avond kostte (want beetje een digibeetje en nog nooit gedaan), maar dat was een goede afwisseling met de panne-telefoontjes van de man. Die kreeg namelijk zo'n 150 km van huis ook nog flink panne met zijn bedrijfswagen (= auto kan naar de schroot) dus kennelijk had hij ook zo'n dag....


We laten ons maar even gewoon meedrijven met de stroom geloof ik. 

Beetje wild water soms....



Hopelijk loopt het vandaag soepeler...

Reacties

  1. Zo, dat is even een pittige dag. Hopelijk is de panne opgelost en kun je vandaag even een beetje rustiger aan doen, ook met zoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De panne kan misschien opgelost worden, de vraag is wat het gaat kosten... Gelukkig keerde in ieder geval de rust weer.

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts