Kerstwens

Kerst en oud en nieuw zijn voor mij altijd dagen om de balans op te maken. Hoe was het afgelopen jaar? En hoe ziet het komende jaar er (hopelijk) uit? Er waren pittige jaren met groot verlies en het verdriet om een kindje wat maar niet kwam.

Inmiddels is alles anders. Dit is de tweede kerst als gezin en dat doet ons ongelofelijk veel plezier.

Toch weet ik nog wel hoe taai die feestdagen kunnen zijn.

En daarom voor iedereen die dat nodig heeft:

Heel veel sterkte deze dagen. Ik hoop dat je rust mag vinden in je verdriet.
Dat wensen uit mogen komen en dat het volgend jaar beter mag zijn.

Zorg voor nu maar goed voor jezelf.


Iedereen goede dagen gewenst!



Reacties

  1. Tikkeltje somber en egoïstisch, maar je hebt gelijk; morgen is alles anders.
    Vergeven komt na het nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je nu met blijheid Kerst kunt vieren. En lief dat je daarbij denkt aan mensen die het niet makkelijk hebben. Dat vind ik nou echt de kerstgedachte.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem heeft blijkbaar nooit zoiets meegemaakt! Minder leuke reactie! Ik ken jouw gevoel heel goed. Zelf ook jaren in die situatie gezeten. Gelukkig heb ik kunnen accepteren hoe de situatie is en ben ik blij met hoe het nu met mij/ons is. Ik sta daar niet speciaal bij stil op 31-12 maar het voelt goed om daar wel regelmatig bij stil te staan! Zorg goed voor jezelf en de jouwen dan sta je sterker en kan je ook anderen helpen. Fijne dagen, Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ingrid. Mag ik zeggen dat ik het heel knap vind dat je de situatie hebt geaccepteerd én dat je de tijd neemt om er regelmatig bij stil te staan.
      Jij ook fijne dagen!

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts