Kerstliedjes

De sint is lekker weg. Zoonlief mocht vanmiddag nog één keer in de auto de sinterklaas cd luisteren. Daarna is het ding gelijk uit de auto verwijdert.

Ik vond ondertussen een paar prachtige, ouderwetse kerstcd's in de ruilwinkel. Er staan onder andere nummers op van Mahalia Jackson, Elvis Presley en natuurlijk Bing Crosby. Vooral de stem van Mahalia Jackson vind ik prachtig.

Helaas ben ik de enige hier in huis. Zoon gaat melig lopen doen als ik haar muziek draai en de man vindt alle nummers ronduit vreselijk. En zegt dat dan ook heel de tijd als het op staat.

Ik leg ze denk ik maar in de auto om ze daar heerlijk hard te draaien zonder commentaar en gemopper. Ondertussen hebben de mannen hier mooi mazzel dat ik niet zo'n stem heb als Mahalia. Want als er zo'n geluid uit mijn keel kwam.... nou dan zong ik héél de dag! 





Wat zijn jouw favoriete kerstliedjes? 

Iemand tips voor leuke Nederlandstalige kerstliedjes? 
Titels van liedjes en cd's zijn welkom. 


Reacties

  1. Voor de kinderen vind ik de cd over haasje en rammelaar leuk. Van leonie sazias. Liedjes en verhaaltjes afgewisseld ideaal als je met de kinderen ( wat langer) in de auto zit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts