Kennen jullie dat?

Dat je eigenlijk een iets te lange en te drukke dag had en eigenlijk nog van alles moet doen, maar dan percé toch een bepaald klusje uit wilt voeren omdat dat gewoon even moet? 

Goed... in precies dát kader heb ik gisteravond even alle bruine schoenen gepoetst.
De boel blinkt weer als een zonnetje na deze jaarlijkse schoenenpoetsbeurt. De schoenenpoets was van de Action en kostte me 50 cent. 

Dat ik uiteindelijk pas om half 10 's avonds eens kon gaan zitten was wat minder, maar die schoenen waren in ieder geval mooi gedaan. 





Reacties

  1. Heerlijke prijs, 50 cent!!! En je gaat dan denk ik met een fijn gevoel van voldoening slapen. Dat is ook wat waard.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik was (en ben) erg blij met de gepoetste schoenen. Zelfs de man loopt op glimmende werkschoenen rond....:-)
      En dat voor 50 cent en wat arbeid.

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts