Herfstvakantie

Op de één of andere manier komt er minder uit mijn handen nu het vakantie is. Elke keer als ik de stofzuiger pak gaat de bel, gebeurt er iets of moet er opeens wat anders. Het huis zag er bepaald afgedraaid uit. 

Maar vandaag is het gelukt! Zowel boven als beneden is er gestoft en gestofzuigd, er is een was afgehaald en er zijn twee wassen opgehangen. 
En - last but nog least - ik heb ook nog bladeren gezocht met twee kinders, geknutseld en ben heel de middag naar een leuke buitenspeeltuin geweest. 


Morgen nog een dagje de hort op met een andere vriendin en zoon (lekker wandelen en gekke foto's maken van kabouters naast paddestoelen) en dan is de herfstvakantie weer bijna voorbij. 

Jammer hoor! 


Hoe was jullie herfstvakantie?


Reacties

  1. Erg leuk, we zijn naar de Slag om Grolle geweest in Groenlo. Daar wordt de 'oorlog' uit 1627 nagespeeld inclusief kanonnen (met losse flodders uiteraard) door figuranten en mensen die daar hobby aan hebben. In een woord FANTASTISCH. Over 2 jaar is er weer een slag, dan ga ik er weer heen. Kijk maar eens op de website van de Slag om Grolle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook bij ons gaat alles een standje lager in de vakantie. Heerlijk vind ik dat. Deze vakantie zijn we naar Nemo geweest maar dat was een vergissing, veel te druk en veel drukker dan twee jaar geleden in de herfstvakantie. Dochter ging nog met de bso naar Ballorig en we bakten cakejes en koekjes. Ik heb mazzel dat dochter van 10 het leuk vindt om te helpen bij het huishouden. Zo maakten we samen de badkamer schoon en heeft zij het afstoffen voor haar rekening genomen. Ze is heel nauwkeurig en precies en een gezellige kwebbel. D
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts