Handiger dan gedacht

Soms is het fijn als je handiger bent, dan je zelf denkt. 
En zo repareerde ik dit weekeinde de printer (die kleuter van het kastje af had laten stuiteren en toen zat er een klepje los en deed hij het niet meer), zette ik twee knopen aan mijn herfst jasje en gaf ik een nachtlampje nieuwe batterijen. 

En oke... dat laatste is geen echte reparatie, maar zoon vond het zo ontzettend knap van mij, dat ik 'm gewoon als reparatie meetel. 

De man maakte ondertussen zelf spaghetti, samen met zoon en zo'n pasta-apparaat.

Pasta machine


Huiselijker kun je het niet krijgen.

Dat die zwarte knopen dan (op het zwarte jasje) vastzitten met donkerblauw draad, dat mag de pret niet drukken. 

Zelf ben ik vooral trots op het repareren van die printer. 
Het leek een kwestie van buigen of (letterlijk) barsten en met mij en plastic wordt het dan meestal barsten. 


Heb jij wel eens iets gerepareerd waarvan je dacht dat je dat niet kon?


Reacties

  1. Het meest trots was ik toen ik net was gescheiden en een nieuwe CV thermostaat heb opgehangen en aangesloten en hij deed het!
    Samen met dochter (14) de gebruiksaanwijzing gevolgd, zij las voor en ik voerde uit.
    Zo'n ervaring om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw! Daar zou ik me dus niet zomaar aan wagen. Stoere actie!

      Verwijderen
  2. Ik kan helaas niets bedenken. Ik ben niet zo handig. Leuk dat je zoon zo onder de indruk was van je krachten ; )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts