Hoezo consuminderen...

Ik ging vandaag voor een wasrek en keukenweegschaal de stad in en kwam terug met een bank...

Nou stond een nieuwe bank wel op het wensenlijstje (de huidige bank heeft een hoes met steeds groter wordende scheuren en een nieuwe hoes is niet meer te krijgen), maar dit was toch wel de meest impulsieve aanschaf ever (of... nou ja... op onze eerste auto na dan, die kochten we spontaan terwijl we op vakantie waren - dat was ook een beslissing die in enkele seconden werd gemaakt). Ik liep langs de winkel, zag de bank, zag het prijskaartje, belde de man en kocht de bank. Dat is nog eens turbo-winkelen! 

Nieuwe bank

255 euro was ik kwijt voor een mooie nieuwe bank van Montel. Er zat 70 % korting op. Dan hebben we alleen nog een oplossing nodig voor de fateuil, maar ik hoop handig genoeg te zijn om uit de kapotte bankhoes één hele stoelhoes te fabriceren. Als dat lukt, dan zitten we er voor die 255 euro weer netjes bij.

Wasrek en keukenweegschaal zijn ook aangeschaft, alleen blijkt de oude weegschaal het opeens weer te doen (?). Ik kocht ook nog hoge rolbakken voor onder zoon zijn bed, zodat ik voor het winter-dekbed en de komende twee kledingmaten een bergplek heb. Deze kon ik op internet alleen vinden vanaf 16 euro per stuk, maar bij de Action bleken ze in de aanbieding voor nog geen vijf euro. En dat scheelt weer een flinke hap in het budget. 


Reacties

  1. Moest je man niet eerst even proefzitten dan. Hoe mooi, fijn of goedkoop een bank ook is hij moet vooral lekker zitten voor ons.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee en ik ook niet: het is precies dezelfde bank als wat hier al stond (alleen dan nieuw, bruin en met net iets andere maten)

      Verwijderen
  2. Oh heerlijk als je zo kan beslissen he? Hoop dat je nieuwe bank weer heel lang meegaat. En flauw van je keukenweegschaal om het toch weer te gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts