Sporten

Eigenlijk zouden we allebei meer aan sport kunnen doen. Helemaal niet consuminderig was ik aan het kijken naar een sportcentrum in een stad dichtbij. Prachtige faciliteiten hebben ze daar met leuke groepslessen, zwembad en een sauna. Ik zou er echt graag gebruik van maken - als ik dichterbij woonde. Maar helaas.... te ver weg en dus niet praktisch. Want om nou twee avonden in de week 2x20 km te gaan rijden om een uurtje te sporten (wat ook weer geld kost) tja....

Hier in de buurt is alleen een wat saaïge sportschool. Nou kan ik natuurlijk ook zelf gaan sporten, maar wat? Ik ben gewoon niet zo sportief. Ik ben wel een beweeglijk mens en doe natuurlijk mijn huishouden, tuinieren en regelmatig eens een wandeling,  krijg toch het idee dat het niet genoeg is. Ik las iets over kettlebells wat me aansprak (haha veel resultaat in weinig tijd ;-)), maar vond dat een beetje link om te gaan doen zonder begeleiding.

Heeft iemand tips / goede ideeën hoe je op een leuke manier meer kunt bewegen?
Tips voor digitale work-outs zijn ook welkom.

Reacties

  1. Youtube! Yoga om te beginnen, pilates als je er klaar voor bent.

    Good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las toevallg vanmorgen dat je met 30 minuten seks 150 calorieen verbrandt...
    Misschien is dat een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou wilde ik eerder gaan sporten voor meer spieren en conditie...
      Maar toch een goede tip ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts