Hupsend en hijgend

Gisteren heb ik mijn voornemen om meer te sporten waargemaakt met een workout van 15 op youtube.

Cardio workout
Zoon deed mee en kreeg er helemaal de slappe lach van. Ik eigenlijk ook trouwens. Haha heel aanstekelijk zo'n gierend jongetje. En het was ook eigenlijk raar, zo'n springende en huppende mama voor de tv. Laten we wel wezen.

Ik vermande mezelf, slikte m'n lachen in en hupste stug door. Na een heel rijtje oefeningen dacht ik dat ik er was. Ik wilde al hijgend op de bank storten, maar die vrouw op de tv bleef maar rondhoppen en had het over een 'second round'. Oftewel... ik was pas 7 1/2 minuut bezig?!

De tijd heb ik vol gemaakt, maar met enige moeite hoor.


Ik schrok wel van mijn kennelijke gebrek aan conditie en heb nu plannen om vaker een kwartiertje voor de tv te sporten. De sportschool heb ik voorlopig maar even afgeschreven als onhaalbaar. Ik bedoel... het is waarschijnlijk wel de bedoeling dat je héél de les volgt en die duren minstens een half uur.

Voor diegenen die twijfelen over hun eigen conditie en de uitdaging aan willen gaan: zie deze link naar het de work-out (wel in het engels).





Reacties

  1. Wat leuk dat je ook thuis gaat sporten! Ik vind het echt heerlijk en denk niet dat ik snel nog naar de sportschool zal gaan!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er wel enthousiast over (ondanks m'n beperkte conditie). Juist omdat het thuis is gaat dit mogelijk wel lukken om er een gewoonte van te maken.
      Wat zijn jouw favorieten qua thuis sporten?

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts