Gewoon moe

Sommige weken zijn zo taai he... Zowel de man als ikzelf zitten slecht in onze energie, maar ondertussen lopen de dagelijkse dingen wel gewoon door en werkte ik zelfs een paar uur extra. Daar raakte zoon weer door van slag en dit weekeinde staan ook weer wat dingetjes op stapel die om verschillende redenen niet geschrapt kunnen worden. 

Ja... ik zou de afspraak kunnen schrappen waar ik echt zin in heb: fijn een middag met een vriendin en de hele kindermeute naar het strand. Maar dat is voor zowel zoon als mij eerder ontspanning, dan inspanning én het wordt dertig graden die dag. Dus die afspraak laten we maar gewoon fijn staan. 

Verder staat er nog een bezoekje van schoonfamilie gepland, wat belangrijk is om door te laten gaan en willen we ook nog iets doen om te vieren dat we nu een jaar papa en mama zijn. 

Eigenlijk was er ook nog een verjaardag, maar die heb ik maar afgebeld. 


Ach... puntje bij paaltje zal het allemaal wel meevallen hoor met de drukte. Zoveel is het niet bij elkaar. Ik ben gewoon moe. 


Nog één dagje werken en dan is het in ieder geval weer weekeinde :-)





Hoe energiek ben jij?






Reacties

  1. Zeggen wij hier.... Ben je moe? - Ik ben al jaaaren moe ;)
    Ik hoop dat je weer energie opdoet op het strand. 't Is niks je zo gaar te voelen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook erg moe op het moment. En heb dit weekend een familieweekend gepland staan. Vind het maar niks :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik barst juist van de energie. Ik Slik vitamine B ( exta energie) eet gezond, slaap 7,5 uur per nacht en sport regelmatig. Hier krijg ik ook energie van. Heb een fulltime baan en een huishouden.......Misschien heb je vitamine B tekort of iets onder de leden ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hm.... geen sport en geen extra vitamine B.
      Ik ga weer eens zo'n potje voedingssuplementen kopen. En meer bewegen zou ook niet verkeerd zijn.

      Overigens ook iets onder de leden (alweer...)

      Verwijderen
  4. Ik ben verkouden en zit hier flink te hoesten. Dus mijn energie kan ook wel wat beter...

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beterschap!
      Het heerst trouwens. Collega was deze week al ziek en zoon loopt ook al een poosje te hoesten en te proesten.

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts