pyjamadagje

De eerste week van de schoolvakantie was niet echt rustig (en slechts voor 2/3 van het huishouden vakantie). En toen werden zoon en ik ook nog (wéér) verkouden.

Tijd voor een pyjamadagje dus. We keken netflix en zoon speelde heel lief zelf, afgewisseld met een balspel op de trampoline. Want tja... die energie die erin zit moet er toch wel even uit.

Ik deed hier en daar tien minuutjes aan het huishouden (was en koken) en was verder vooral snotterig en moe.

Met al die verkoudheden die ik deze winter oploop begin ik me af te vragen of ik toch niet moet gaan sporten...


Ben jij minder vaak ziek als je regelmatig sport?

Reacties

  1. Nee, ik sport regelmatig en heb dit jaar met iedere voorbijkomende griep meegedaan...
    Gr. Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sport minstens 4x per week en heb ook 4x griep gehad afgelopen winter. Verkoudheid heb ik nog geen last van gehad. Ik hoor van medemoeders dat het er de eerste jaren bijhoort, de kinderen pikken van alles op en hierdoor ouders (en opa's en oma's) ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha nou dat is dan in ieder geval geen reden om te gaan sporten... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts