Lasagne en wild op stap

Gisteravond kookte ik weer eens lasagne. Bij lasagne weet ik bij de bereiding altijd waarom ik het bijna nooit maak (duurt veel te lang allemaal), waarbij ik me vervolgens bij het eten ervan afvraag waarom ik het niet vaker maak (tja...). Want ook al is het veel werk, ik ben dól op lasagne. 

Vegetarische lasagne 

De variant van gisteravond was verrukkelijk vegetarisch en de bereiding ervan werd begeleid door het rumoer van twee dolle kinderen. En weet je wat? Soms kan ik daar heel goed tegen :-)

Het huis (en de lasagne) bleven gelukkig heel en de lol was ondertussen groot (vraag me niet wat de grap nou was. Kleuterhumor is soms werkelijk onbegrijpelijk).

Recept vindt je op mijn andere blog, met een werkelijk schitterende foto (ahum... ik ben er in ieder geval ERG trots op ;-)).

Hiernaast alvast een foto van het eindresultaat. 


Wat ik vandaag eet weet ik nog niet. Ik laat de mannen namelijk achter met een rest lasagne en dan gaat moeders op stap! (heel erg maar zo voelt het nou eenmaal). Fijn met een vriendin Rotterdam in en lekker lunchen, taart proeven en erg bijkletsen. En misschien koop ik ook nog een tas (of aardbeien, met mij weet je het maar nooit).


Wat zijn jouw plannen voor vandaag?

Reacties

Populaire posts