Hoe voeg je een foto toe aan je blog

Om maar even gelijk duidelijk te zijn: dit wordt bepaald geen tutorial, eerder een hulpvraag.

Het lukt me namelijk maar niet om een fotootje van mijn iphone op m'n blog te plaatsen. Blogger 'ziet' mijn camera niet, of ik moet eerst lid worden van google+, die dan gelijk toegang wil tot al mijn foto's (wat ik dus niet wil).

Grrr! Af en toe wenste ik mezelf handig met computers.

Maar nee hoor... het blijft voor mij klooien met die dingen.
En toch geef ik het niet op!
Is er iemand die mij in eenvoudige taal kan vertellen hoe ik een fotootje in blogger plak via een iphone? En ben ik nou gewoon onhandig of mis ik gewoon het juiste appje?


Ondertussen lopen jullie foto's mis van heerlijke pizzabroodjes en zonovergoten duinen. Maar hopelijk niet voor lang. (Bijna) alles valt immers te leren.

Reacties

  1. Kun je de foto niet naar jezelf mailen, en dan op je bureaublad slepen, en dan uploaden naar je Blogger blog?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet omdat je via je iPhone toegang geeft tot je foto's dat alle foto's gesynchroniseerd worden. Technisch bekeken moet je toegang geven voor je kan uploaden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie.

      Op de achtergrond ben ik ijverig aan het stoeien met de foto ootie.
      Wordt vervolgd!

      Verwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts