Kapot bij aankoop

Gisteren kocht ik een toetsenbordje voor bij mijn I-pad bij de xenos. Manlief waarschuwde me al, om dergelijke dingen nooit daar te kopen omdat het dan geheid rotzooi is,maar ik was natuurlijk weer eens eigenwijs.

Resultaat: een toetsenbordje waarbij ik niet eens aan de gebruiksaanwijzing toekom, want hij doet het gewoon helemaal niet.

Wel balen, want het kopen van dat flutapparaat kostte me maar liefst een half uur van m'n beperkte vrije tijd en terugbrengen gaat me ook weer zoiets kosten. Het is heel jammer dat je van sommige winkels je verspilde tijd niet terug kunt claimen...

Kochten jullie wel eens iets wat bij aankoop al kapot bleek?
Ik vind het zo irritant dat soort dingen!

Reacties

  1. Ha ja, vandaag. Een sleutelhangertje dat zou moeten gaan piepen als je er naar fluit. Batterijen zitten er in, maar piepen, ho maar. Is stuk. Kostte 3 euro; dus we gaan het niet terugbrengen (kost meer tijd en benzine dan het waard is), maar grrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, tot 2x toe een minisetje van P.hilips via internet. Netjes terug gestuurd en nieuwe gekregen... maar die deed het ook niet goed. De lezer kon de CD soms wel, soms niet vinden... Uiteindelijk een ander merk gekocht, gewoon in de winkel! Minder gedoe met terug sturen en thuis zijn als het geleverd word e.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou toch maar even de gebruiksaanwijzing lezen. Waarschijnlijk doet ie het wel. Ik heb zelf ook een los toetsenbord bij mijn iPad en die moetnee in een bepaalde volgorde van handelingen aansluiten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stap 1 in de gebruiksaanwijzing: stop de batterijen erin. Nu moet er een lampje gaan branden. Mocht het lampje niet branden, druk dan op connect. Als het lampje gaat branden, dan staat het toetnbord aan en kunt u het verde aansluiten.

      Lampje brand niet, i pad detecteert geen toetsenbord. Manlief met 10 jaar helpdeskervaring krijgt hem ook niet aan de praat

      Verwijderen
    2. Conclusie: toetsenbord werkt niet.

      Heb zelfs nog eens andere batterijen gepakt, die opnieuw opgeladen en dat weer getest. Niks, noppus, nada. En met een toetsenbord wat niet aangaat, kun je de rest van de gebruiksaanwijzing niet volgen.

      Verwijderen
  4. Waarom een toetsenbord erop aansluiten en niet gelijk een laptop gekocht is waarschijnlijk ook goedkoper :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat ze de ipad al had waarschijnlijk? Dan is een toetsenbord erbij echt wel goedkoper dan een laptop, en het scheelt wéér een apparaat erbij ;-)

      Verwijderen
    2. Inderdaad: ipad al aanwezig. Laptop ook hoor, maar in de praktijk gebruik ik die nauwelijks meer. Een Ipad pak je veel makkelijker even erbij. Alleen is het typen op de ipad wat onhandig.

      Verwijderen
  5. Wat waardeloos zeg! Misschien een mailtje sturen naar de winkel/het hoofdkantoor? Soms krijg je dan een tegoedbon, dan kun je die gebruiken wanneer het je wel uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet meteen aan de Action denken… Hoewel ik me niet direct iets kan herinneren dat ik daar kocht dat kapot ging. Balen van dat toetsenbord.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts