Stormachtig

Ik werd wakker door de storm, ging liggen bedenken of de ramen op zolder nou open stonden of niet (1 raam wel, maar dat maakte voor de regen gelukkig niet uit). Vervolgens kon ik niet slapen door een raar tikje. Nog een keer naar zolder om te kijken of er wat lekt. Wel een natte plek op de vloer gevonden, maar geen natte plek op het dak... Daar is wat raars mee.

Weer in bed en plan liggen bedenken om vloer open te breken om te kijken of er een lekkende waterleiding in de vloer zit. Vervolgens weer uit bed omdat dat getik er nog steeds was. Rolluik verder dichtgedaan en weer in bed.

en toen kreeg ik mijn allereerste opvlieger.....

In logeerbed gaan liggen, pyjama uit en boek gepakt. Echt te wakker, dus pyjama weer aan en naar beneden, waar een dol-enthousiaste kat zich vreselijk aan het uitsloven is. Kennelijk is het heel leuk dat ik midden in de nacht beneden zit.

Ondertussen is de opvlieger weer weg. Hopelijk blijft een vervolg ook nog even weg, of is het een verkoudheidsvlaag of zo.
Opvliegers zijn iets voor vrouwen van middelbare leeftijd, niet voor mij!

Nou ja...

Ik ga maar weer naar bed...

 Trusten!



Reacties

  1. oei oei , wat zal jij vandaag moe zijn, vanavond maar lekker vroeg in je mandje, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marion, goed suf in ieder geval...
      Nu eerst de storm weer in (gelukkig met het autootje...)

      Verwijderen
  2. ...ik heb nog geen opvliegers gehad en ben al 63. Een vriendin van me was 37 toen de eerste opvlieger kwam en hoewel ze sojamelk drink, geen koffie of thee, geen chocola eet en ook geen scherpe kruiden heeft ze nog steeds opvliegers (ze is nu 61)
    Misschien dat jouw 'opvlieger' van denken, piekerem etc. kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het! Wat mij betreft blijven die digen namelijk nog even (of heel lang) weg.

      Verwijderen
  3. Ik ben 51 en heb de laatste maanden enorm last van 'opvliegers' niet enkel 's nachts maar ook regelmatig overdag. Ik voel de hitte dan ineens opkomen en een paar minuten later ben ik doornat van het zweet. Niet leuk als ik 'ergens' ben en met bezweette kleren moet rondlopen. Komt zo'n opvlieger 's nachts dan moet ik vaak de lakens verversen en een andere pyama aantrekken. liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig heb 'k zelden meer opvliegers, waar is een stukje ongeverfd hout..., maar idd vervelend zijn ze wel, verder er maar een rustig avondje van maken!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts