Pagina's

vrijdag 7 juni 2013

Alleen voor nieuwe klanten

Vanmorgen zag ik dat mijn jaarcontract bij energieleverancier Greenchoice op 1 juli afloopt. Vanavond dus maar 'ns even gespeurd naar nieuwe aanbiedingen. Daarbij viel op dat Greenchoice weer vrij goed uit de bus komt, alleen staat op de sites van de energievergelijkers, dat het aanbod alleen geld voor nieuwe klanten....

Morgen ga ik ze bellen of ze ons een leuk aanbod willen doen. Zo niet, dan zijn we misschien over een jaar weer nieuwe klant.

Wat zijn jullie ervaringen met zelf vragen om korting / aanbiedingen bij verlenging van dit soort contracten?

3 opmerkingen:

  1. ik blijf al jaren bij dezelfde energieleverancier. Al die onrust om te verkassen. Gemiddeld genomen over al die jaren is mijn energie leverancier niet de duurste (de goedkoopste ws ook niet) Ik heb van familieleden al zo veel ellende gehoord met het overstappen naar..... dat ik voor die 3 tientjes per jaar er niet aan begin.
    Het contract wat NU loop wordt steeds met een jaar verlengd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik ook altijd, tot ik vorig jaar ontdekte dat greenchoice 0,15 cent minder per m3 gas vroeg... Electriciteitsprijs was ook lager dan bij de toenmalige aanbieder en vastrecht ook. Dat heeft ons de afgelopen winter dus meer dan 200 euro voordeel opgeleverd. Alleen verhoogd de huidige aanbieder de prijzen na het contractsjaar, terwijl de aanbodsprijzen (van dezelfde aanbieder dus) op internet nog lager zijn dan vorig jaar.

      En met een uurtje per jaar uitzoekwerk (of 2) vind ik 200-300 euro snel verdient.

      Verwijderen
  2. Scheelt wel meer dan 3 tientjes je kan een bonus pakken van ruim 300 euro dat is toch mooi meegenomen en al moet je daar wat moeite voor doen dat is toch niet erg.

    BeantwoordenVerwijderen