En dan gelijk maar een receptje...

Ik maakte onlangs mihoen met gewokte groenten en Chinese bieflapjes. Erg lekker en ook heel erg snel te maken. Zo'n recept waarmee je in 20 minuten (inclusief snijwerk) een gerecht op tafel zet om van te smullen en wat ook nog heel wat lijkt. 

Vanavond at ik dit overigens niet. Doordat mijn collega zich vanmorgen ziek meldde en ik al een heel vol (niet om te gooien) schema had, en er vandaag iets af MOEST, werd het avondwerk. De kantine had vandaag een biologisch menu waar ik mezelf door de instelling op heb laten trakteren: Soep, aardappeltjes, bloemkool met een sausje en een worstje. Bijna net zo lekker als dat mijn moeder bloemkool kookt, dus dat was bepaald niet slecht. 

Ook erg fijn om na het latertje thuis geen kook- en afwassessie meer te hebben.



Reacties

Populaire posts