'n goedkoop uitje

Het was hier vandaag heerlijk weer. Zonnig met een licht, fris briesje. 
Echt een dag om er eens fijn op uit te gaan.

Manlief wil dan altijd graag met de auto weg, maar ik heb vandaag m'n gesandaalde voet stijf gehouden: geen nodeloos rondrijden in dat benzine apparaat. 

Dus fijn weg geweest op de fiets. Heerlijk een groot blokje om gedaan en halverwege ergens op een bankje uitgekeken over het water. 
De vogels waren lustig aan het fluiten, het water was helder en volgens mij ben ik zelfs nog een beetje verkleurd vandaag. 


Wat wil een mens nog meer?

Mooie bijkomstigheid: ik kwam erachter dat de supermarkt best aan te fietsen is! Met de volgende keer boodschappen doen ga ik dat toch eens op de fiets proberen. 

Reacties

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts