Druk-druk-druk

Zoals jullie al gemerkt hadden is het deze week niet gelukt om dagelijks een stukje te schrijven.

De week was dan ook bommetje vol met een bezoek aan de allegoloog (80 km verderop), daarna door naar een vriendin (en gezellig blijven hangen ;-)), nieuwe functie, etentje met nieuwe collega's, uitzoekwerk en gedoe rondom de adoptie, een kapotte auto en Europa kinderhulp die langskwam. 

Tussendoor heb ik zelfs nog kans gezien om wat boodschapjes te doen en te sporten.

Vrijdag samen met manlief opruim / schoonmaakrondje door het huis gedaan en 's avonds broerlief op bezoek die is blijven logeren. 

Met consuminderen ben ik niet heel erg bezig geweest eerlijk gezeg, hoewel...

In alle drukte heb ik hetzij buitenshuis op kosten van mijn werk, hetzij thuis gegeten (een gewone door manlief gekookte maaltijd),  de boodschapjes bestonden uit een paar pakken biologische melk waarvan ik er een paar in de vriezer heb gegooid. Hierdoor hoeven we niet de duurdere biologische melk bij de buurtsuper te kopen (scheelt 17 cent per pak).

Verder laad ik de telefoon op mijn werk en heb ik de eigen mok geintroduceerd op mijn nieuwe werkplek. Er is al een collega die sindsdien ook met een eigen mok op kantoor komt (in plaats dus van wergwerp kartonnen bekertjes).

Reacties

  1. Wat goed van die mok en dat er al iemand het ook doet.Ik heb vroeger het merendeel van de collega's mee gekregen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts