Besteld!

Eergisteren had ik het over de bokashi emmers die ik wel of niet wilde kopen. Ik heb het welgeteld nog 1 dag volgehouden, maar heb ze vanmorgen toch besteld. 

We gaan zien of dat nu wel of niet een goede aankoop was. 

Ik heb ondertussen goede hoop. 
De meeste aankopen voor het huishouden die met eenzelfde gretigheid zijn gekocht gebruiken we immers (bijna) dagelijks. Ook de broodbakmachine die in sommige huishoudens al snel weer in een kast verdwijnt wordt hier al zo'n 10 jaar zeer intensief gebruikt. 

Nu maar hopen dat m'n bestelling heel snel binnen is!
(en ondertussen even verzinnen waar ik ze het beste kan zetten...).

Reacties

  1. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker joh, het wordt vast een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms kriebelt het verlangen naar een aankoop zo hard dat je wel móét krabben. Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts