Wie zit er nou te wachten op onze oude spullen?

Ik dacht altijd dat het verkopen van tweedehands spullen vooral veel gedoe was en weinig opleverde. 
Want... wie zit er nou te wachten op onze oude spullen?

Nu we (in verband met onze consuminder / bezuinigingsacties) héél goed op de kleintjes letten had ik als test toch ook maar eens een paar dingen op marktplaats gezet. 

En raad eens? Bijna alle spullen zijn al verkocht!

Toegegeven: het levert geen kapitalen op. Alle spullen kosten 10 euro of minder.
Aan de andere kant: tot nu toe komt er per week ongeveer 20 euro bij door die MP verkopen. Aangezien ik 20 euro niet zomaar wekelijks uitspaar door te bezuinigen tikt dit toch best hard aan. 

Bijkomend voordeel is dat de garage, zolder, kasten enz zo langzaam maar zeker leger en opgeruimder worden. En dat nog tegen een vergoeding ook...

Vandaag ga ik dus maar weer een stapeltje spullen op Marktplaats en bol.com zetten. Vooral boeken deze keer. Ik ben benieuwd!

Wat zijn jullie ervaringen met Marktplaats en bol.com? 
En zijn jullie vooral kopers of verkopers?

Reacties

  1. Ik ben vnl een verkoper. Ons huis is ook te vol dus er staat regelmatig wat op mp. De ene keer wordt er niet naar omgekeken en als ik het er opnieuw opzet, is het met een paar dagen weg. Soms snap ik er ook helemaal niets van, maar zolang de verkopen doorgaan is het prima, of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier worden vaak de dingen verkocht, die ik er zomaar 'bij' op zet.. Soms kan ik er geen touw aan vast knopen, maargoed alle beetjes tellen en in totaliteit kan het bedrag mooi oplopen!

    Succes met de verkoop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een koper.Heb vandaag nog nieuwe laarzen op MP gekocht voor een prikkie, iemand had ze te klein gekocht. En laat dat nou precies in ons dorp zijn! Ik kon ze zo gaan passen en meenemen, vind ik hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik verkoop vooral, soms gaat het hard, soms gaat het minder hard. Soms moet ik me wel inhouden om me niet te ergeren aan absurd lage biedingen. Aan de andere kant; het is altijd beter om iets weg te hebben dan er mee te blijven zitten terwijl je er niets meer aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts