Leuke consuminder-verwenacties

Vorige week was er één vol onverwachte kadootjes. En dat mag ook wel eens. Meestal zijn we namelijk beter in de onverwachte kosten.

Allereerst zijn we (kosteloos) naar een avond geweest voor alle plaatselijke ondernemers. We hadden er vooraf niet zo heel veel zin in, maar ik had bedacht dat het goed was voor het bedrijf. De avond begon om 18.00 uur en was inclusief hapjes, drankjes en workshops.

Vooraf heb ik me nog afgevraagd of er ook vegetarisch zou zijn (ik eet geen gangbaar vlees), maar uiteindelijk besloten om toch maar niet eerst thuis te eten (daar was ook echt geen tijd voor).

Het bleek een zeer geslaagde avond. We hebben een paar nieuwe mensen ontmoet en anderen wat beter leren kennen, weer wat opgestoken bij de diverse workshops en (last but nog least) echt vreselijk lekker gegeten bij de verschillende horeca ondernemers die op die manier de avond ondersteunden en hun kookkunsten en waren promoten. 

Er was één kraam waar we naar terug bleven schuifelen. In dat (huiskamer)restaurant gaan we zeker eens eten. Het ijscokarretje (met Italiaans schepijs) aan het einde van de avond was ook bepaald niet vervelend.

Verder kon ik mij als gezondheidsondersteunende actie van mijn werk opgeven voor een aantal cursussen of.... voor twee shiatsu massages. Nou, die keuze was snel gemaakt. De afspraken zijn al gepland. 

Daarbij ook nog wezen schaatsen op prachtig ijs, twee (hopelijk) leuke films gehuurd bij de bieb (gratis) en nog een heerlijke wandeling gemaakt in het verblindende winterlicht. 
Dat zijn toch flinke verwennerijen!

Dat ik hier inmiddels loop te snuffen en snotteren mag de pret niet drukken. Ik geniet met een pakje zakdoeken onder handbereik gewoon nog  even na van een heerlijke week. 


Wat zijn jullie leukste gratis / goedkope verwenverrassingen of verwenacties?

Reacties

  1. Ik kreeg van de ziggo twee bioscoopkaartjes gratis opgestuurd :) Ook zeker een leuke actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort dingen heb ik niet zo vaak, voor zover ik me kan herinneren, maar ik vind b.v. van die geldterugacties vaak ook heel leuk, dat voelt voor mij als een cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts