Vriendelijke autoverzekering

Mijn autoverzekeraar (GIO), stuurde me onlangs een mailtje met een berichtje dat ik dan wel een beperkt casco verzekering heb, maar dat de dagwaarde van mijn auto in zoverre gedaald is dat ze zich afvroegen of het nog wel zin had om die verzekering op die manier aan te houden. 

Nu krijg ik wel vaker "besparings" aanbiedingen van bedrijven, maar meestal blijkt dat dan nep te zijn. 

Na enig nadenken toch maar gebeld.

De dagwaarde van mijn autootje blijkt nul (0) te zijn. Het heeft dus geen zin om hem beperkt casco te blijven verzekeren, omdat die verzekering alleen de dagwaarde dek.

De verzekering wordt per direct omgezet in een WA verzekering. De dame die mij het mailtje stuurde heb ik vriendelijk bedankt.
Besparing per jaar: 30 euro.

Andere autoverzekeringsbesparingstips (goed woord voor galgje) zijn altijd welkom!

Reacties

Populaire posts